Kit di conversione per cinghia di trasmissione motore bicicletta (2 tempi)
I nostri vantaggi
Descrizione
Kit di conversione per la trasmissione a cinghia del motore della bicicletta (2 tempi)
Convertite facilmente il kit di trasmissione del vostro motore a 2 tempi in una trasmissione a cinghia a bassa manutenzione.
La cinghia ha il vantaggio di ridurre la coppia del motore molto più facilmente e gradualmente rispetto alla catena.
Utilizzando una bicicletta motorizzata con una trasmissione a cinghia, non si sentirà più l'improvviso quando si accelera, ma solo un'accelerazione regolare.
Un altro vantaggio della trasmissione a cinghia è la riduzione del rumore durante l'uso.
Le cinghie, inoltre, non accumulano polvere o sporcizia e richiedono molta meno manutenzione rispetto alle catene.
Specifiche:
- Diametro dell'albero di trasmissione: 50 mm
- Diametro del mozzo del pignone posteriore: 210 mm
- Diametro asse pignone posteriore: 37 mm
- Tipo di cinghia a T: 8M-1368;
- Circonferenza della cinghia: 1368 mm;
- Larghezza della cinghia: 12 mm
Questo kit è compatibile con i motori 50cc, 60cc e 80cc.
Di seguito è possibile vedere a quale kit si adatta questo kit di conversione della cinghia:
Dettagli
Commenti
Cei care vreti sa achizitionati acest kit de conversie, este posibil sa intampinati probleme la montarea pe butuc, din cauza diferentei de circumferinte dintre distantierul pentru suportul de fulie si butucul propriu zis. Eu am avut nevoie fac o piesa custom made pentru a putea prinde acest kit de butucul rotii din spate.
Si trebuie sa mai aveti in veder inrucisarea spitelor, pentru a prinde fulia de suportul de fulie pe partea cealalta, sa nu intersectati spite din cauza tipului de spitare pe care il aveti la roata.
Si ce am mai intampinat eu, este cureaua. Pe site, nu se gasesc curele pentru inlocuire. Am luat legatura cu Roco Piese prin email/generalmotor si mi-au recomandat tot kitul de conversie ca sa schimb cureaua.
Eu a trebuit sa ma duc la un atelier de curele sa imi faca o curea pe dimensiunea respectiva.
Un alt lucru care mai trebuie luat in vedere este lungimea curelei din kit. Lundimea este destul de lunga, are 171 de dint iar intinzatorul va sta foarte aproape de fulia din spate a bicicletei, mare atentie, cureaua trebuie sa stea foarte intinsa, cat mai intinsa ca sa nu patineze. Daca aveti cadrul mic, sunt sanse foarte mari ca cureaua sa fie prea lunga. O curea costa 70 de lei la un atelier la mine in oras, ca idee.
Pregatiti-va sa umblati sau sa aveti noroc.
Succes si spor la montat ;).